Sunday, March 1, 2009

Welcome......ZARA ZAAFIRA

Align Center
Zara Zaafira

Dis week aku balik seremban g tgk anak sedara baru yg merupakan anak alang aku yg ke-2. Comel sungguh dia mcm Pak Teh dia yg kiut n gorgeous nie...huhuhuhu. Nama baby gurl nie Zara Zaafira. Best kan nama dia. Mesti lah....sape yg bg, Pak Teh dia jgk yg bg....hehehe. Zara nie kecik je. Masa lahir berat dia 2.6kg. Aku pun takut nk pegang sbb nnt x pasal-pasal patah plak tulang budak nie.

Pak Teh & Zara

Sebenarnya nama Zara adalah antara nama-nama yg aku bg kt abg aku sbgai pilihan utk dia namakan anak dia. Abg aku mntk tolong so aku tlg la kan. Bkn susah sgt, click jer kt internet bersepah nama baby islam yg kuar. Tp yg pasti mesti ZZ sbb papa dia Zainal n mama dia Zaleha. So aku bg la mcm mcm nama yg ada ZZ. Akhirnya jdlah ZARA ZAAFIRA. Nama kakak Zara yg umur 2tahun tu Zainina Zalifah. K lah, to baby gurl, Pak Teh ucapkan selamat membesar dgn sihat dan selamat menjadi seorng anak dan perempuan yg solehah. Nnt kite kuar shopping sama2 k...hehehe.

Zara Zaafira & Zainina Zalifah

10 comments:

  1. hehehehe....
    1st thing....nape zara zaAfira? nape x zara zafira or zara zafiera? nape double A??? hahahhaha
    comel zara....tggu nnti ABG fendy dtg tolong picit2 ek...jgn nagis2 mcm akak zainina tau...hahahhaha....(ko jgn persoalkn nape i bahasakan ABG,suka ar.....)

    ReplyDelete
  2. berangan la uncle fendy noah tu...
    pak teh dh ckp jgn panggil dia abg...
    panggil dia uncle jer...
    zara xske uncle yg brangan tau...
    hehehe...jgn marah.

    ReplyDelete
  3. hye zara..uncle hafiz ni..cute nama zara mcm nama model lak..nti dah besar zara jd mcm uncle hafiz tau..model terkenal..yg sowang tu berangan abg lak walhal umur dah suku abad..hehe apa2 pun zara all d best yah nti uncle hafiz bg present baju2 brand ZARA..wakaka

    ReplyDelete
  4. wah bestnye ader baby baru...
    hiks..
    nama pun dah meletup dah nih...
    ala2 glamer...
    hopefully biler besar nnt pun glamer k...
    neway, cakap ngan zara welcome to the world...
    huhuhu...

    ReplyDelete
  5. eh nama ni aku ngan jal tau pkir..jgn nak bg credit sgt kat bigau ni(bo berkata2)

    ReplyDelete
  6. Selamat dtg ZARA ZAAFIRA ke dunia yg fana ini dan byk dugaan yg dtg nye dr pak teh ko ni yg tepesong 50 batu jauh nyer.wahaha.. jgn marah yer roommate.

    ReplyDelete
  7. jal..aku suke nam ZARA..bru nk namekan anakku nnt..nsib ko x letak ZARA ZIRAFAH..mule2 ko nk cmtu kan..mmg la cute tp apelah ko ni jal..nsib aku btolkan jd ZARA ZAAFIRA...

    ReplyDelete