Monday, March 9, 2009

Selamat Pengantin Baru WaWa

Bagai Pinang Dibelah Dua

Akhirnya sorang lagi kwn aku masa wat diploma akaun dulu kawen dengan pilihan hatinya semalam bersamaan 08 March 2009. Majlis dia adakan di rumah family wawa kt Gombak. Aku turut memenuhi undangan perkahwinan trsebut dengan kawan-kawan yang lain. dengan bertemakan "Pink in da House" wawa kelihatan amat cantik dan berbeza dengan imejnya yg dulu. Suami dia pun segak dgn persalinan songket.


Raja Sehari Di Atas Takhta

Nak cite skit ttg wawa nie. Dia nie pandai giler. Every semester Dekan Level dow. Tp dgn prangainya yg agak giler-giler tu amat mudah di sukai oleh kawan2 se-batch kami dulu.
Dia agak happy go lucky person n agak 3 suku gak la. Tu yg bertambah best brkawan ngan dia nie. Aku pun xdpt nk cite lebey-lebey sbb xla brape rapat ngan dia. Budak-budak ppuan lebih rapat n lebih arif dgn perangi giler dia nie. hahahaha.... Sory wawa.

Wawa Dah Buat Perangai

Skarang pun dia dh stabil dgn kerjaya di KWSP after grad Diploma Perakaunan dulu. And skarang lagi la hidup dia menjadi lengkap dengan kehadiran suami yang disayangi...

Wawa Dan Suami

Aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada wawa dan suami. Smoga kekal ke anak cucu. Smoga kekal juga ke akhir hayat. Dah ada laki jgn plak lupa kt kwn-kwn. Cepat-cepat wat baby. Nak tgk macam mana la rupa baby wawa nie nnt.

7 comments:

  1. turn ko bila lak...nak gakz tgk ko pakai kebaya songket..oopps silap baju songket

    ReplyDelete
  2. insyaAllah bila ada rezki nnt aku jemput la...
    mission n vision semestinya tahun 2020...
    so tggu je la ye...
    kalo cepat nk wat mcm mane?
    kalo xde jodoh ngan sape2, membujang je le nmpknye....

    ReplyDelete
  3. weh..encem husband wawa..heeeeee
    beshnye da kawen..aku neh bile lgla agknye..huk2

    ReplyDelete
  4. aku rasa ko xlama lg kan nor...
    bakal husband kan dh ader...
    cuma ko kena bg lampu hijau jer...

    ReplyDelete
  5. hahhahahhaha..wawa mmg kelakau.msih lg blur2 n x tentu arah..bole die pakai kasut bdk kecik tu..then bdk tu mtk,kak nk kasut sy.hhahhaha..xdpt aku ingt,very funny..tp wawa cantikkan time ni...husband pun hensemm,,untung wawa ;)

    ReplyDelete
  6. jal..aku cuwik taw pic2 dlm blog neh..nk ltk dlm blog aku..
    ym aku: gurlz85_me@yahoo.com

    ReplyDelete