Sunday, March 22, 2009

Terima Kasih Bondaku...Helly Berry

Rendang mak aku..special beb

Sepanjang kepulangan aku ke kg,

aku rasa seronok giler...
dpt jmpe mak aku yg dh sebulan aku x jmpe...
then anak2 sedara aku gak ade plak menghabiskan masa cuti di kg...
nk mkn masakan uwan katanya...
aina aida, anak sedara prempuan pertama dlm keluarga kiteorg
suke sgt mkn rendang...

so mak aku yg tercinta pun buatkan la sekuali rendang
utk kiteorg cekik selama 3hari kt kg..

time kasih mak...
Aku dan Aina Aida

Walaupun aku sikit manas dgn prangai anak-anak sedara aku
yg suke menyepahkan rumah...

tp dgn adenya dorang xle sunyi weekend aku kt kg ari tu...
yg menyakitkan hati skit, asyik2 main playstation...
aku nk tgk tv pun x dpt...
ish geram btol...
nasib baik la dpt tgk Akademi Fantasia...
kalo x, mau aku debik sekor2...
Arif Aiman dan Aniq Akmal

Akiviti balik kg juz mcm biasa...

tlg mak kt warung n melepak kt rmh...
haaa...ade gak g cyber cafe sbb tlg badrul adik aku
yg baru abis SPM tu isi borang...

nk apply Politeknik katanya..
aku pun tlg la settlekan...
Arif Aiman, Anas Anwar & Pakteh

Hrmmm...tu je la kejaan aku balik kg kali nie...

study week before final exam nnt aku balik lg kot...
till then...
see ya...

10 comments:

  1. woow best nye rendang (Rendang mak aku..special beb) ,,,tp ko tukang mkn jer kan beb..beb pasni bwk r sini gak beb..beb nak jugak ko g balik kpg sekarang beb. Geramnye aku nengok arif aiman tu rase nak jadikan die punch bag..

    ReplyDelete
  2. beznya dpt blik kg....
    aQ ne jauh tul.....

    ReplyDelete
  3. beznya dpt blik kg....
    aQ ne jauh tul.....

    ReplyDelete
  4. uolz! tidak POSE pun! Very the abs2 gtoo!

    ReplyDelete
  5. amboi tengku balik mengadap maharani eh....

    jal oi...i da public kan my blog..jemput jemput laaa drop by..

    oh i read ur entry pasal wawa kawen...omg at last...alhamdulillah..happy 4 her.

    ReplyDelete
  6. thanks jal buatkan blog utk aku...
    sgt terharu tau...

    ReplyDelete