Thursday, May 14, 2009

!st day to be independent without u Elyn

Meja tempat yg memberi aku tekanan perasaan

PC yang amat membantu aku berchatting bersama staff.
Chatting hape kejadahnyer....
Asyik g-mail pasal keje je yg asyik masuk
menyirap plak aku

Nie plak over view meja2 workmates aku duduk.
Sorry for Suzie and Kak Eton sbb xsempat nk snap pic meja korang.
Maklum la kan, korang duk bahagian tepi yang ade class skit.
Hakk....Tuiih...hehehe gurau je.

Sedihnya......... Walaupun baru 3hari kenal, tapi bile ari nie workmate aku dh berenti aku rasa sedih plak. Tapi jgn perasan k Elyn, Aku bukan sedih sbb ko berenti, Tapi sedih sbb ko menyusahkan aku... Banyak giler aku kena wat keje2 yg tertangguh. Dah le byk benda aku x catch up dari ko. Ko pun tau aku nie blur skit kan. Ala-ala lambat pick up skit. So pening giler pale otak aku tanpa ko Elyn...chewah!

Listing keje aku ari nie :-
1.Kelam kabut settlekan dokument2 student sbb Madam Ruby nk g hantar ke Kementerian Belia & Sukan utk claim payment.
2.Angkat call yg berdering-dering utk mohon intake baru as student Beautician & Post Natal Treatment intake 1 Jun.

3.Pegi PWTC ngan Eja sbb kami berdua kena lead karnival kerjaya dan keusahawanan kt sana.

4.Set up booth. Tapi senang je,aku juz bawak mamat Mynmar yg jd general worker kt company tmpt aku keje tu untuk buat semuanya...hahaha..dunt angry ya!!!

5.Petang kul 6.30 trus bersusah payah tunggu Mr Michael my Business Development Manager kt Komuter Subang sbb dia ajak aku g meeting dgn Kementerian Sumber Manusia kt Putrajaya dari jam 8.00mlm till 10.30mlm.

Akhirnya lepas tu aku balik le rumah merehatkan diri. Nak tido awal skit sbb esok pagi nk berjuang kt PWTC plak.

2 comments:

  1. haha cool blog, just passing by.. keep on blogging !! sure will be back..

    ReplyDelete
  2. sabau le jal..ne tau nnt ko dpt sreibu die bg allowance.huhuhhh..selamat meneruskan keje ko..aku da cotiiii...bubye..

    ReplyDelete