Tuesday, May 12, 2009

Aku dah start praktikal

Selepas aku settle exam 10hb Mei ari tu aku ingat dpt la rehatkan diri...
Tapi alih2 trus kena masuk keje kt tmpt praktikal the next day 11hb Mei...
Memandangkan sekarang sgt susah nk dpt tmpt praktikal akibat ekonomi yg kurang baik,
so nk x nk aku terima je la...
daripada memeningkn kepala aku nk cari lagi tmpt praktikal yang lain nnt...
Actually dis rezeki dpt bila satu mlm tu Bo my rumate paksa aku cari intership kt JobStreet...
Aku pun apply je la...
Esok paginya ada one company trus kol n suruh aku dtg company dorang utk di interview...
Bila lepas interview, Madam Ruby yg interview aku dat day ckp trus nk amik aku wat internship kt tmpt dorg...
Dorang bagi allowance Rm600...
Ok la kan...
Dapat la guna utk makan n tambang bas...
Wat masa nie aku masih mencari rumah sewa area tmpt aku keje...
Hopefully by dis week aku dpt pindah sana or paling lewat pun by the end of dis month...
Ok lah... nnt cite lagi ye...
Kalo korang nk tau aku praktikal kt mne, view la dis website:

www.beaubelle.com.my

1 comment:

  1. kire ko da bkije la neh..leh sapot aku tun kl t..haha

    ReplyDelete