Friday, April 17, 2009

Wedding My Close Fren...Fauzi & Syamim

"Selamat Pengantin Baru"
aku ucapkan kepada kwn rapat aku
yg lebih mesra aku panggil Kualer
(nama yg senior bg masa duk hostel dulu)
aku dh kenal Kualer since blaja kt
Sekolah Menengah Teknik Ampangan dulu.
Memang rapat giler lah.
Selain kami, ade lagi 2 org yg juga rapat dgn aku
iaitu iskandar dan khairul a.k.a butat.
kami sebaya..
kami sekepala...
kami sejiwa...
kami sealiran...
kami bole kongsi ape saja...
tp since habis skolah masing-masing meneruskan karier masing-masing.
slamat berjaya kawan-kawanku.
Fauzi dah jumpa cinta hatinya dunia dan akhirat
Kite (aku, iskandar n butat) bile lagi?
hehehe...
soalan bonus tu..!!!
InsyaALLAH kalo ade jodoh takkan kemana kan.
Ok lah...berbalik pada wedding Fauzi dan Syamim td.
pada 5hb April 2009 wedding dorg dilangsungkan di rumah pengantin perempuan
kt Pulau Indah, Port Klang.
Aku memenuhi undangan ke wedding tu sama-sama dgn ida.
Kebetulan ida xde ape nk buat kt bilik kan.
So aku ajak la dia g makan free.
Sangatlah meriah wedding dorg nie haa.
Bila aku risik-risik dgn org kg tu,
barulah aku tau yg pengantin perempuan tu anak Datuk.
bertuah si Fauzi ni.
patut la besar-besaran.
khemah je ade 16bijik,
ade stall-stall makanan kiri dan kanan khemah.
ade stall mee rebus, cendol, ayam panggang, kuew teaw, mee goreng, apam balik, ice cream dan bnyk lagi.
aku ngan ida makan x hingat dunia punye.
memang amik masa nk merasa semua makanan yang disediakan.
sampakan 3 kali pindah meja..hehehehe..
Alhamdulillah la, wedding pun berjalan lancar nmpaknya dengan cuaca yg cerah.
Aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru skali lagi utk mereka berdua.
Semoga cepat-cepat buat anak.
Semoga kekal ke anak cucu.
Dan semoga kekal ke akhir hayat.
InsyaALLAH.

2 comments:

  1. wedding paling byk makanan aku penah pegi..
    n pling meriah..even kt uma je pun siap ade karpet merah,gamelan bagai..tarian inang2 pun ade..hahaaha,,aku xtau pename tarian tu..
    couple of the year kte aritu..rmai yg brtanye ek..tema sedondon kte mnjadikk,,huhuhhh

    ReplyDelete
  2. uwahhhh...da kurus giler kualer...cam model lak aku ngk....huuhuhu...tahniah wat kualer...kualer maintain kool...

    ReplyDelete