Saturday, April 11, 2009

Selamat Pengantin Baru Ben & Alia

Akhirnya pasangan yang bercinta dari sekolah menengah nie
mengakhiri zaman bujang mereka.
Dua-dua makhluk tuhan nie merupakan kawan skolah aku
time blaja kt Sek. Men. Teknik Ampangan dulu.
Semalam 11 April 2009 sah lah mereka berdua menjadi suami dan isteri.
1st of all aku nk mintak maaf bebanyak kt Ben
sbb xdpt nk terima permintaan dia
utk jadi pengapit pengantin time dia kawin semalam.
Kebetulan aku ade interview dgn Standard Charted
utk praktikal training aku bulan 6 nnt.
So kebetulan after interview dh xde pape program lain yg nak dibuat,
aku ajaklah Wani, Tika dan Niza ikut sama ke Taman Tasik Permaisuri
utk makan free....hehehehe.
Korang mesti suke giler ikut aku kan.
Dapat jalan-jalan.
Perut pun kenyang.
Okalah, kepada Ben & Alia, aku ucapkan
selamat berbahagia hingga keanak cucu
dan hubungan korang kekal ke akhir hayat.
Semoga berjumpa kembali di dalam Syurga nnt....InsyaAllah....AMIN.

3 comments: