Thursday, February 26, 2009

Dayang Dahlia....Misteri Nusantara


Semalam aku jmpe dayang. Tujuan asal teman ida bagi kad kawin wawa pada dia. kiteorg jmpe kt kafe menara. Berborak kt situ cite mcm mcm. Maklumla la dh x jmpe since abis wat diploma akaun dulu. Skarang dia smbung dergree library lt puncak perdana. Mcm mcm kiteorg bualkan smlm trmasukla bab kawin. Ramai dh kwn kwn sesama blaja dulu dh kawin, nk kawin n dh tunang. Sarah dh pregnant lg. huhuhu.... erm so next week myb akan adanya reunion bekas2 student akaun uitm melaka kt rmh wawa. Bestnya.... Harap dpt spend masa ngan kwn2 kt sana nnt. Kalo aku dpt pegi la kan.



Smlm gak aku, ida n delly g bli present utk wawa. Hope dia suka la sbb aku suka ape yg aku blikan tu. Sgt artistik. Ye ke? hehehehe...

4 comments:

  1. yer r.reunion r korg sume..terpinggir tol rase.....huk2..dala ko xjd follower aku kn..sedey siot

    ReplyDelete
  2. tajuk ko xmenahan..hahaha
    wawa msti ingat ko lukis sendiri muka dei tu..sgt kreatif ek hadiah ko..huhhh

    ReplyDelete
  3. jal,mek xpna bwt tag....xjmpe2 pun mane bnda nak tag tu hawau...
    cantik nau adiah wawa....
    mek nak jgk......!!!!

    ReplyDelete